איך לבחור מתנות לכנסים ותערוכות?

מדי יום נערכים בישראל עשרות כנסים מקצועיים ותערוכות, המיועדים לעובדי חברה, לקהל לקוחות ולבעלי עניין אחרים. הענקת שי צנוע לבאי אותם כנסים הפכה למסורת של ממש, שבלעדיה הצלחת האירוע לא תהיה שלמה. כיצד תוכלו לבחור מתנה לאורחים שתשמח את ליבם ותסייע לכם במטרותיכם השונות? על כך בכתבה הבאה.

כללים חשובים לבחירת מתנות

כאשר אנו מעניקים מתנה ליום ההולדת לאדם פרטי, כל רצוננו הינו לשמח את אותו אדם. כשמדברים על מתנות לעובדים ולאורחי כנסים, הרצון לשמח קיים וחשוב, אך הוא אינו היחיד: הצורך לייצר מתנה זכירה, שתקושר לפרק זמן ארוך עם החברה ופועלה, ולא כזאת שתיכנס למגירה ותישכח במהרה – חשוב לא פחות. לכן נמליץ בחום לבחור מתנה שהינה גם שימושית וגם ממותגת. מתנות המשלבות את שני הגורמים הללו ניתן למצוא אצלנו בפפירוס בקלות, והן יהוו, בוודאות, הצלחה מסחררת.

הנה כמה כללים חשובים נוספים לבחירת מתנות לכנסים ותערוכות:

  • התאמה לעונה: בגד ים ממותג בנובמבר? מחמם בצוואר ביולי? נו באמת! חשוב להתאים את אופי המתנה לזמן שבו היא מוענקת. שלא יהיה לכם ספק – מתנה שלא משתמשים בה בשלושה חודשים הראשונים, כבר לא ישתמשו בה בכלל…
  • התאמה לקהל היעד: בכלל, כלל חשוב במתן מתנות בחיים, ובטח כשמדובר על מתנות לכנסים ותערוכות. מתנות לעובדים תהיינה שונות ממתנות ללקוחות פוטנציאליים. מתנות לקהל יעד המורכב ברובו מבני 20 פלוס לא תהיינה דומות מקהל של בני 60. וכדומה.
  • יצירתי, אבל לא מדי: בחיפוש המתמיד אחר המקורי והשונה, אנשים לפעמים מאבדים אחיזה עם היום-יום. אל תנסו להיות מגניבים מדי. פרקטיות זה שם המשחק, ולעוף בדמיון זה בסדר, כל עוד שומרים על גבולות הגיוניים.

רעיונות למתנות לכנסים ותערוכות

אז אחרי שהפנמתם את ארבעת כללי הברזל, הנה כמה רעיונות למתנות, שניתנו כבר אלפי פעמים על ידי מארגני כנסים ובעלי חברות, ונחשבות למניה בטוחה: מחברות ממותגות הן שי צנוע ופרקטי שכל עובד צריך; אוזניות ממותגות הן מתנה שתוכיח לאורחי הכנס שחשוב לכם גם זמן הפנאי שלהם; מטען נייד אף פעם אין מספיק בבית; תריס למצלמה ממותג הוא בדיוק בצד הנכון של הגבול בין פרקטי למקורי; בקבוקים ממותגים הם מתנה מעולה לכל חודשי השנה; עוגיית מזל בקובייה צבעונית ממותגת היא מתנה נפלאה ומיוחדת במינה; והרשימה עוד ארוכה. לבחירה מתנה מושלמת לכנסים ותערוכות, בקרו בעמוד הקטלוג המלא שלנו.

מתנות לכנסים ותערוכות – טיפים נוספים

לפני שניפרד, נציין שניתן למצוא אלפי מתנות בקשת תקציבית רחבה. החל משקלים בודדים לפריט, ועד פי עשרה מכך. זאת ועוד, רבים בוחרים לשלב את רכישת המתנה עם תרומה לקהילה (כמו מוצרים המיוצרים על ידי אנשים עם מוגבלויות, שנהנים מהכנסות המכירה), דבר המעניק ערך מוסף אמיתי ברכישה המדוברת.

אתם עוד פה? בחרו עוד היום מתנות שימושיות, ממותגות ונפלאות לאורחים שלכם, ואתם בדרך לכנס מוצלח!