מדוע מוצרי קד"מ ממותגים הם המפרסמים הכי טובים לעסק שלך?

מדי יום ביומו, מצפון ועד דרום, שוקדים אנשי פרסום, קופירייטרים ומומחים בתחום המותגים וקידומי המכירות בניסיון לפצח את השיטה ולהוביל את החברה ששכרה את שירותיהם להצלחה מהירה ולאורך זמן. אלא שבין הרעיונות היקרים (פרסום טלוויזיוני), הקלאסיים (עיתונות) ואלו שצצו בשנים האחרונות (רשתות חברתיות), יש את אלו שהיו כאן תמיד, שלא גוזלים נתח מהותי מתקציב הפרסום של החברה, ושבמרבית המקרים מביאים לתוצאות נפלאות. מוצרי קד"מ ממותגים הם דוגמה נפלאה למוצרים שכאלו.

מוצרי קד"מ ממותגים – להטמיע מותג במינימום סיכון

לא בכדי מדובר באחד הכלים הוותיקים והפופולאריים בתחום השיווק וקידום המכירות, בארץ ובעולם כאחד. לא במקרה משתמשים בכלי הזה תאגידי ענק בינלאומיים, לצד עסקים קטנים ו"רזים" מבחינה תקציבית. מוצרי קד"מ ממותגים הוכחו כיעילים גם בהטמעת מותג חדש, וגם בחיזוק ובשימור כוחו של מותג קיים. מדוע הם כה מוצלחים? ובכן, להצלחה פנים רבות:

  • קידום לאורך זמן – הבעיה באמצעי קידום רבים היא בהיותם זמניים מאוד. כלומר, הנוכחות שלהם, ועקב כך גם השפעתם, נמשכת פרק זמן קצר במיוחד. מוצרי קד"מ ממותגים עשויים להמשיך להאיר אתכם באור הזרקורים גם לאחר שנים. הכול תלוי במוצרים שבחרתם וברמת השימושיות שלהם. שימושיות יכולה להימדד בעמידות של המוצרים לאורך זמן או דווקא בכך שצורכים אותם בהנאה (כמו למשל במקרה של שוקולדים ממותגים).
  • ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות – קד"מ באמצעות מוצרים מוציא את כל היצירתיות מאנשי החשיבה. בניגוד לפרסומים הקונבנציונליים, שלרוב נראים ונשמעים אותו דבר, מוצרי קד"מ יש אלפים. מכוסות וכלים למטבח ועד מוצרי טיול וקמפינג, לוחות שנה, כלי כתיבה, מתנות לחגים ומה לא.
  • התאמה מדויקת לנמען – אמנם פרסום בימינו פונה לנישות מסוימות עד כמה שניתן וזאת לאחר בדיקות ומחקרים, אבל מתנות ממותגות לעובדים מהוות בדיוק את אותו הרעיון באמצעותו תוכלו לפגוע בול לטעם של מי שאתם מכירים ביום יום. יתרה מכך, ניתן לתת לעובדים את האפשרות לבחור בין מספר מתנות. ככה הבחירה תהיה מדויקת עוד יותר, וההרגשה של "אני זה שבחרתי" תמיד עושה טוב בענייני קד"מ.
  • זול – כמה פשוט, ככה נכון. מוצרי קד"מ הם אפשרות זולה באופן יחסי לשאר הפלטפורמות המקובלות בענף. וכשההשקעה נמוכה והרווח גדול, אז מה הפלא שמדובר בשיטה כה פופולארית?

קד"מ באמצעות מוצרים – כיצד תעשו זאת נכון?

קד"מ מוצרים מצליח במקרים רבים. מדובר בשילוב של מזל ותבונה. אז אל תחזרו על טעויות של אחרים והקפידו על האלמנטים הבאים: ראשית, מוצר שימושי, לא כזה שדוחפים למגירה ושוכחים ממנו. שנית, לוגו בולט וממורכז שניתן לראות בבירור. לא כזה הנחבא אל הכלים. שלישית, מוצר שלא מתבלה בזמן קצר. רוצים דוגמאות של מתנות ממותגות לעובדים? קיבלתם! מארזים מתוקים לחג, ערסלים, מחצלות לחוף הים, תיקי גב או צד, מחברות ספירלה מהודרות, עטים יוקרתיים, לוחות שנה ממותגים והרשימה עוד ארוכה.

אז זכרו – מוצרי קידום מכירות ממותגים – השקעה קטנה, הצלחה גדולה.