מוצרי החורף הממותגים שיחממו את החורף של העובדים והלקוחות שלכם

בשוק הישראלי ניתן להבחין במגוון של מוצרי חורף ממותגים ובלא מעט טרנדים אשר צצים מדי עונה. אבל אם אתם רוצים להעניק מתנה שימושית שגם תעזור לכם במאמצי השיווק, כדאי ללכת על בטוח ולבחור מוצר איכותי מהרשימה הבאה. החל ממטריה ממותגת ועד לתרמוס מרהיב, הנה כל המוצרים שיחממו את החורף לעובדים וללקוחות שלכם.

מטריה ממותגת שתגן מפני כל סופה

יש לא מעט מוצרי חורף ממותגים, אבל כמעט ולא תמצאו מתנה פרקטית יותר ממטריה איכותית.  המטריה מהווה מתנה שכל לקוח או עובד שלכם ישמח לקבל והיא מספקת אפשרות לשווק את העסק שלכם באופן כמעט אינטואיטיבי במרחב הציבורי. ולא פחות חשוב: ניתן להדפיס על המטריה את הסלוגן, הלוגו או השם של העסק שלכם ולהגיע לתוצאות שגם נראות נפלא וגם עמידות בפני לחות גבוהה וגשם חזק.

כירבולית עם חבק ממותג על פי צורכי החברה

כירבולית עם חבק ממותג נחשבת למתנה קלאסית לעונה הקרה ואפשרות של ממש לפנק את העובדים והלקוחות שלכם בשיאו של החורף. מעבר לעובדה שמדובר במוצר שפשוט נעים למגע ורך במיוחד, מדובר על מוצר איכותי שמחזיק למשך חורפים רבים. חשוב לציין שכל הכירבוליות מגיעות עם חבק ממותג אשר ניתן לבחור את הצבע שלו ואת הטקסט אשר יופיע עליו. לפרטים נוספים והזמנת המוצר לחצו כאן.

כוס טרמית ממותגת עם לוגו חברה

כוס טרמית היא אחד המוצרים האהובים ביותר על הקהל הישראלי ובחירה בטוחה למתנה ממותגת. העובדה שהיא מתאימה לטרנד האקולוגי ואינה משפיעה על טעמו של הנוזל שבתוכה – הפכו אותה לפופולרית במיוחד בקרב ארגונים בכל רחבי העולם. שווה לזכור גם שמדובר במוצר סופר שימושי עבור חובבי התה והקפה ולזכור שהחברה ששמה מתנוסס עליו עשויה להיות במרכזה של שיחת הפסקת האוכל הבאה.

קופסת טישו לשולחן (או לרכב)

קופסת טישו מעוצבת היא עוד אחת מאותן מתנות לעובדים שפשוט מתאימה לעונה שבה אנו נמצאים. בזכות המידות שלה היא אידיאלית לבית, לרכב ולמשרד ומעניקה פתרון שיווקי אפקטיבי בעלות שמתאימה לכל עסק או חברה. הקופסה שלנו היא רב פעמית וניתנת למילוי חוזר. כך שאם אתם זקוקים למוצר שימושי אשר מתאים לכל מרחב ולא רוצים להשקיע תקציב פרסום ענקי שלא ייזכר לאחר מספר רגעים, אתם ככל הנראה זקוקים לטישו איכותי עם מעטפת ממותגת.

תרמוס לשתייה חמה

רוצים לאפשר לעובדים שלכם להגיע עם קפה חם לעבודה? מבקשים לספק ללקוחות שלכם אקססורי שישמור את הקפה שלהם בטמפרטורה האהובה עליהם בכל שנייה? אתם ככל הנראה זקוקים לתרמוס איכותי. בפפירוס תמצאו תרמוס מעוצב אשר עשוי מאלומיניום אמיתי ומצויד בכוס שתייה מובנית. התרמוס קל לאחיזה ואופטימלי גם לטיולים בחיק הטבע, כאשר ניתן להדפיס עליו מגוון של אלמנטים שיווקיים באופן קל, פשוט ומעורר השראה. לצפייה במוצר לחצו כאן.

שורה תחתונה: כשזה מגיע למתנות ממותגות לעובדי החברה או לשי שיווקי ללקוחות הנאמנים, שווה ללכת על המוצרים שהוכיחו את עצמם במשך שנים ולהעדיף כאלו אשר מתאימים לעונה הקרובה. ועם כזה מבחר של מוצרים, כבר לא צריך להתפשר על פחות מהטוב ביותר.