מסיבות השנה החדשה קרבות ובאות – איזה מתנות לבחור לעובדים?

מסיבות סוף השנה נמצאות ממש מעבר לפינה ומספקות הזדמנות נהדרת להעניק מתנות איכותיות לעובדים שלכם. מתנות אשר יאפשרו להם לדעת שהם נמצאים במקום הנכון, שאף אחד לא לוקח אותם כמובן מאליו ושהעבודה שלהם מוערכת על ידי כל הדרגים. אז איך תתכוננו למסיבה ותבחרו במתנות האולטימטיביות? הכל בכתבה הבאה.

מזוודת מתכת מלאה באלכוהול משובח

אין כמעט עובד שיסרב למתנה האיכותית הזו מכיוון שהיא משלבת בין אלכוהול משובח ושוקולד איכותי. המארז, אשר מורכב ממזוודת מתכת בגימור מטאלי, מכיל בתוכו וודקה משובחת, שתי כוסות של צ'ייסרים ופרלינים טעימים במיוחד. כדאי לדעת שמדובר על מוצרים ממותגים בלבד. אצלנו תמצאו וודקה של מותג היוקרה וואן גוך שתהפוך כל חגיגה לבלתי נשכחת. להתרשמות מהמוצר ולהזמנתו לחצו כאן.

פותחן במגירה – פותחים שנה חדשה בסטייל

אם כבר הזכרנו אלכוהול משובח, איך אפשר להתעלם מהפרטנר המושלם לכל מסיבה? פותחן איכותי הוא אחד המוצרים הכי שימושיים שאתם יכולים להעניק לעובדים שלכם לרגל השנה החדשה ודרך נהדרת להזכיר להם שהם עובדים במקום הנכון בזמן הנכון. שימו לב רק שאתם בוחרים פותחן שגם מעוצב בקפידה וגם נושא את הלוגו של החברה שלכם. לביצוע הזמנה לחצו כאן.

עוגיית מזל ממותגת עם מסר אישי לפתיחת שנה

רוצים לאחל לעובדים שלכם משהו אישי? להעביר להם את המסר הנכון לכבוד השנה החדשה ולהזכיר להם שהם חלק חשוב בחברה? יכול להיות שעוגיית מזל ממותגת היא בדיוק מה שאתם צריכים. עוגיית המזל מגיע כחלק ממארז ייחודי שניתן לאפיון על פי הדרישות שלכם וטומנת בחובה מסר אישי שאותו אתם קובעים מראש. היא מהווה אטרקציה בכל מסיבה ומעניקה טאצ' בין לאומי עבור השנה האזרחית החדשה.

יצירת סט מוצרים – מחברת, עט וממו בוקס טו-גו לעובד לשנה החדשה

מחפשים משהו פרקטי יותר? כנראה שסט של מוצרים שימושיים הוא בדיוק מה שאתם זקוקים לו. למעשה, יצירה של סט שכזה מאפשר לכם לקבוע בדיוק מה הוא יכלול ולהעניק אמירה אישית אודות הסגנון והעיצוב שלו – כך שאתם יודעים שאתם עושים את הבחירה הטובה ביותר. הסט ניתן להתאמה לצבעי הארגון והוא מורכב ממחברת, עט וממו בוקס קשיח שגם נראה נפלא וגם שומר על הדפים הכי חשובים.

ולא פחות חשוב: כך תקשטו את המשרד למסיבה

למרות שהמתנות בהחלט יעלו את המוטיבציה של העובדים שלכם, אסור לשכוח שצריך לקשט את המשרד כהלכה. נסו להוסיף מעט בלונים, תלו שרשרת דגלונים ממותגת והוסיפו כרזה עם כיתוב של סוף השנה. אחרי הכל, בכדי ליצור את האווירה המתאימה ולהפוך את המשרד למקום של חגיגה, חייבים להוסיף מעט צבע ולקשט אותו בצורה הנכונה.

רוצים להתרשם מקטלוג המתנות לעובדים המלא שלנו? עברו לעמוד הבא >>