מדוע כה חשוב לתת לעובדים מתנות בימי הולדת?

מתנות לעובדים מהוות את אחת הוצאות הזניחות ביותר בכל ארגון, אך נחשבות באופן מסורתי ליעילות ביותר. למעשה, עם השינויים בשעות העבודה ובקצב המשרות שכל עובד מחליף במהלך חייו, מתנות איכותיות – עוזרות למתג את החברה שלכם כהרבה יותר מעוד מקום עבודה. הנה כל הסיבות שבגללן חשוב לרכוש מתנות לעובדים שלכם, ביום הכי חשוב של השנה.

מיתוג מחדש של העסק שלכם בעיני העובדים

הענקה של מתנות לעובדים היא בגדר אחד הנושאים החשובים ביותר בכל מחלקת HR כיום. העובדה שניתן ליצור קשר רגשי בין מקום העבודה לעובדים שלו על ידי שימוש במגוון של מוצרים ממותגים, היא הזדמנות שאסור לפספס. בעזרת בחירה במתנה הנכונה, ניתן לספק את המסר המתאים לכל עובד ולהבהיר להם שהם לא נלקחים כמובן מאליו. כאן תוכלו להתרשם מקטלוג המתנות לעובדים שלנו.

טיפוח היחסים בין העובדים

רכישה של מתנות לעובדים מאפשרת לכם לגבש את העובדים שלכם ולטפח את היחסים הבין אישיים. למעשה, עצם העובדה שכל עובד ייגש לברך את העובד  על קבלת המתנה החדשה, היא פתח לאינטראקציה משופרת בין סגל העובדים שלכם. אינטראקציה, שתבוא לידי ביטוי כאשר העובדים יהיו במצבי לחץ או אפילו ישקלו לעבור לחברה מתחרה.

יצירת אווירה נינוחה יותר

משום שכולנו שואפים ליצור אווירה ביתית ומשפחתית יותר בכל חברה, חשוב לציין את המועדים החשובים ביותר על ידי שי קטן. ממש כשם שהארגונים הגדולים בעולם השכילו להבין שכל חג הוא הזדמנות למיני גיבוש וכל מועד הוא אופציה לבונדינג בין העובדים – אסור לפספס את יום ההולדת. כך, שבהשקעה נמוכה באופן יחסי, ניתן ליצור סביבת עבודה נעימה ומגובשת הרבה יותר.

רושם טוב על העובדים החדשים

שימוש חכם בשי קטן או בחירה בכל אחת מבין המתנות הממותגות היא צעד חשוב ביותר לחברה שלכם. העובדה שכל עובד חדש יודע שביום ההולדת שלו הוא עשוי לקבל מתנה רק מכיוון שהוא משתייך לחברה שלכם, עשויה לספק לו תמריץ חיובי. תמריץ אשר יגרום לו להמשיך ולהתפתח תחת החסות של הצוות הניהולי הקיים ואף להיות חלק ממנו ביום מן הימים.

אבל, לא כל מתנה תספק את אותו האימפקט

<>יחד עם זאת, לא מומלץ לבחור בסתם מתנה שלא רשום עליה דבר, אלא מומלץ שזה יהיה מוצר ממותג. למוצרים ממותגים יש אפקט נהדר על הסביבה הקרובה והרחוקה ומספיק שהיומן או לוח השנה ייראה על ידי גורמים נוספים, בכדי שתתחילו בגיוס של כוח אדם איכותי לארגון שלכם. כל זאת, בלי להגדיל את תקציב הפרסום.

בעידן שבו יצירת מקום עבודה איכותי היא סטנדרט של ממש בכל השווקים המתקדמים, אתם חייבים לספק יתרונות יחסיים לארגון שלכם. על ידי בחירה של מתנות לעובדים והענקה של שי ממותג, ניתן לטפח את התפיסה של הארגון בקרב האנשים שמפעילים אותו.